Пра нас
РУП «ВНВПЦ «Тэхналаб» створана ў красавіку 2012 года з мэтай комплекснага вырашэння праблемы па аснашчэнні вышэйшых навучальных устаноў і школ Рэспублікі Беларусь лабараторным і дэманстрацыйным абсталяваннем. У цэнтры распрацоўваюцца лабараторныя практыкумы, дэманстрацыйныя эксперыменты па фізіцы, хіміі, біялогіі, экалогіі, фізічнай культуры для школ, каледжаў, сярэдніх спецыяльных навучальных устаноў і ўстаноў вышэйшай адукацыі ў адпаведнасці з вучэбнымі праграмамі, зацверджанымі Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь. Супрацоўнікі РУП «ВНВПЦ «Тэхналаб» ажыццяўляюць вучэбна-метадычную, навуковую і вытворчую дзейнасць.
РУП «ВНВПЦ «Тэхналаб» валодае ўласнай вытворчасцю, абсталяванай сучасным абсталяваннем і кваліфікаванымі спецыялістамі для распрацоўкі і тэхнічнага абслугоўвання прапанаваных да пастаўкі тавараў, іх рамонту, гарантыйнага і паслягарантыйнага абслугоўвання.
Дырэктар РУП «ВНВПЦ «Тэхналаб» –Васілевіч Аляксандр Яўгеньевіч, кандыдат фізіка-матэматычных навук, дацэнт. Мае 30-гадовы досвед працы ў галіне аўтаматызацыі навучальнага і навуковага эксперыменту.
Узнагароды
Партнёры
Ваенная акадэмія Рэспублікі Беларусь
«Азербайджан Хава Йоллары» ЗАТ Нацыянальная Акадэмія Авіяцыі Азербайджана
Універсітэт у Беластоку (Польшча)
Політэхнічны ўніверсітэт г. Беласток (Польшча)
SIA «Lucky» (Латвія)
Акцюбінск рэгіянальны ўніверсітэт імя К. Жубанава (Казахстан)
UAB «Ekologistika» (Літва)
Гімназія імя Францыска Скарыны г. Вільні (Літва)
Тэхнічны ўніверсітэт у г. Кошыцэ (Славакія)
СТАА «БелОМОСС»
Напрамкі дзейнасці
Распрацоўка і вытворчасць навучальных практыкумаў, лабараторных работ, вучэбнага абсталявання, набораў для вырашэння эксперыментальных задач для ўстаноў вышэйшай адукацыі, каледжаў, ліцэяў і школ.
Распрацоўка інфармацыйнага і вучэбна-метадычнага забеспячэння для лабараторных работ, практыкумаў, дэманстрацыйных эксперыментаў.
Распрацоўка, выраб прыбораў, абсталявання, лабараторных установак з параметрамі заказчыка для навучальнага, навуковага і прамысловага прымянення.
Нашы распрацоўкі
Прапанаванае абсталяванне характарызуецца высокай ступенню навізны (адпавядае сусветнаму ўзроўню) і дазваляе выкарыстоўваць інавацыйныя навукова-метадычныя падыходы, накіраваныя на правядзенне фізічнага эксперыменту ў чатырох формах:
- дэманстрацыйны эксперымент;
- лабараторны эксперымент;
- франтальны і лабараторны практыкум;
- рашэнне эксперыментальных задач.
У прадстаўленай сістэме абсталявання рэалізуецца прынцып варыятыўнасці. Ён выяўляецца ў тым, што снуюць магчымыя, па меншай меры, тры спосабы камплектацыі сістэм абсталявання, кожны з якіх дазваляе ажыццявіць эксперыментальную падтрымку навучальных праграм:
- на аснове камп'ютэрных вымяральных сістэм;
- на базе лічбавых спосабаў апрацоўкі і прадстаўлення вынікаў эксперыменту;
- на аснове класічнага абсталявання.
Усе тры спосабы дапаўняюць адзін аднаго і могуць выкарыстоўвацца сумесна.
Асноўныя вартасці прапанаваных сродкаў навучання і навучальнага абсталявання:
- шырокі асартымент лабараторных работ і дэманстрацыйных эксперыментаў па фізіцы, хіміі, біялогіі;
- камплектацыя арыгінальным вучэбна-метадычным забеспячэннем, якое рэалізуе падыход сумеснага выкарыстання інфармацыйных тэхналогій і рэальнага эксперыменту;
- методыка выканання работ накіравана на стварэнне праблемных сітуацый, выяўленне супярэчнасцяў пры параўнанні вынікаў рэальнага, віртуальнага эксперыментаў і тэарэтычных мадэляў, рэалізацыю праблемна-дзейнаснага падыходу да навучання;
- аптымізаванае праграмнае забеспячэнне дазваляе працаваць без спецыяльных ведаў;
- магчымасць рэалізацыі на адным працоўным месцы некалькіх лабараторных работ дазваляе істотна зменшыць затраты на арганізацыю лабараторных практыкумаў;
- магчымасць выкарыстання камп'ютэрных класаў;
- выбар арганізацыі лабараторных работ і дэманстрацыйных эксперыментаў - аўтаматызаваная ўстаноўка на аснове камп'ютэра або лабараторны ўніверсальны вымяральнік; класічны эксперымент;
- аптымальныя суадносіны «цана / магчымасці».